ایران دیتا سنتر - محصولی از سان نت ایران دیتا سنتر - محصولی از سان نت
  • مشاهده سبد خرید 0
  • اخبار
  • پشتیبانی
    • ارتباط با ما
    • وضعیت سرویس ها
    • مرکز آموزش
ایران دیتا سنتر - محصولی از سان نت
  • سرور مجازی
    • iran-flag.png سرور مجازی ایرانتحویل خودکار در سه دیتاسنتر معتبر
  • سرور اختصاصی
    • iran-flag.png سرور اختصاصی ایرانتحویل سرور اختصاصی در سه دیتاسنتر معتبر
  • هاست
    • هاست اشتراکی هاست دایرکت ادمین و سی پنل
    • هاست وردپرسهاست اختصاصی شده برای وردپرس
    • -----
    • نمایندگی هاست cPanelبا نمایندگی هاست ایران دیتاسنتر بدرخشید
  • دامنه
    • ثبت دامنهثبت دامنه بین المللی و ملی به صورت آنی
    • انتقال دامنهانتقال دامنه به ایران دیتا سنتر با بهترین تعرفه
  • SSL
    • گواهینامه اس اس ال CERTUMتحویل آنی گواهینامه اس اس ال certum
  • درباره ما
    • قوانین و ضوابط
    • دیتاسنتر
    • درباره ما
    • تماس با ما
  • ورود / ثبت نام
قوانین ایران دیتا سنتر، محصول سان نت | راهنمای کامل کاربران

فصل ۲ : قوانین و نحوه ارایه پشتیبانی

  • قوانین کلی
  • قوانین و نحوه ارایه پشتیبانی
  • قوانین حساب کاربری
  • قوانین امنیت و محرمانگی
  • مرجع قضاوت
  • قوانین محتوا
  • قوانین سرور مجازی و اختصاصی
  • قوانین سرویس های هاست
  • قوانین دامنه
  • قوانین بکاپ گیری
  • قوانین بازگشت وجه
  • شرایط غیرمترقبه و قهری
  • پذیرش مواد توافقنامه و ضوابط
  • سلب اختیار

قوانین و شرایط پشتیبانی سان‌نت

۱- روش پشتیبانی فنی:
پشتیبانی فنی سرویس‌های سان‌نت صرفاً از طریق سیستم تیکتینگ انجام می‌شود. زمان بررسی و پاسخگویی به هر تیکت بین حداقل ۱۵ دقیقه تا حداکثر ۲ ساعت است. در برخی موارد، به دلیل نیاز به بررسی دقیق‌تر یا اجرای درخواست، مدت زمان بیشتری برای ارائه پاسخ لازم خواهد بود.

۲- پشتیبانی آنلاین وب‌سایت:
بخش پشتیبانی آنلاین سایت سان‌نت صرفاً جهت مشاوره و راهنمایی در خصوص محصولات و خدمات سان‌نت ارائه می‌شود. کاربران مجاز به ارسال سوالات فنی، آموزشی یا موارد غیرمرتبط در این بخش نیستند.

۳- تماس تلفنی:
شماره تلفن درج‌شده در وب‌سایت فقط برای امور اداری است. موضوعات فنی مربوط به سرویس‌ها از طریق تماس تلفنی پیگیری نخواهند شد و لازم است صرفاً از طریق سیستم تیکتینگ اقدام شود.

۴- رعایت نظم در پیگیری تیکت:
پس از ثبت یک تیکت، کاربر موظف است تا زمان پاسخگویی در بازه زمانی اعلام‌شده منتظر بماند. در صورتی که کاربر برای تسریع روند، به پشتیبانی آنلاین پیام ارسال کند یا تیکت‌های اضافی و مشابه ایجاد نماید که باعث ایجاد اختلال در روند پشتیبانی شود، تیم پشتیبانی فقط به تیکت اصلی پاسخ خواهد داد.

۵- رعایت ادب و احترام:
کاربران موظف‌اند هنگام مکاتبه با بخش پشتیبانی آنلاین یا تیکتینگ، ادب و منطق را رعایت کنند. در صورت بروز بی‌احترامی، تیم پشتیبانی مجاز به عدم پاسخگویی خواهد بود. در صورت توهین شدید، سرویس کاربر بدون امکان اعتراض مسدود می‌شود.

هاست لینوکس
  • هاست اشتراکی
  • هاست وردپرس
  • هاست وارز
  • هاست بک آپ/دانلود
سرور مجازی/کلاود
  • سرور مجازی ایران
  • سرور مجازی Powerful
  • سرور مجازی Hetzner
  • سرور مجازی ترید
سرور اختصاصی
  • سرور اختصاصی ایران
  • سرور اختصاصی آلمان
  • سرور اختصاصی هلند
  • سرور اختصاصی فرانسه
دیگر خدمات
  • ثبت/انتقال دامنه
  • لایسنس اشتراکی
  • گواهی SSL
  • پنل پیامک
ایران دیتاسنتر
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • مرکز آموزش
  • قوانین و ضوابط

بیش از 2،000 سرور کلاود راه اندازی شد

sunnet twitter sunnet instagram sunnet telegram sunnet linkedin

کلیه حقوق برای ایران دیتا سنتر محفوظ می باشد.

Copyright © 2025 Iran DataCenter Cloud Computing Technology ®. All Rights Reserved

  • sunnet enamad
  • logo-samandehi
  • sunnet provider
  • sunnet zarrinpal
  • sunnet payping
  • این وب‌سایت برای بهبود تجربه شما، ارتقای خدمات و حفظ امنیت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه‌ی مرور، شما با سیاست و قوانین ما موافقت می‌کنید. همراهی شما ارزشمند است!

    ایجاد گذرواژه
    لطفاً برای طول گذرواژه عددی بین 8 تا 64 وارد کنید