در صورت بروز هرگونه اختلاف یا نارضایتی بین مشتری و شرکت سان نت، مشتری موظف است در گام اول موضوع اختلاف را به صورت رسمی و مستند از طریق پرتال پشتیبانی شرکت سان نت به اطلاع واحد پشتیبانی و مدیریت شرکت برساند. این اقدام به منظور ایجاد امکان بررسی دقیق، رسیدگی تخصصی و تلاش برای حل مسئله به صورت دوستانه و در کوتاهترین زمان ممکن است. مشتری باید کلیه مستندات، شواهد و توضیحات لازم را هنگام اعلام اختلاف ارائه نماید تا روند بررسی با دقت و سرعت بیشتری پیش رود.
در صورتی که ظرف مدت پانزده (۱۵) روز کاری از تاریخ اعلام موضوع به پرتال پشتیبانی، اختلاف فیمابین حل و فصل نشود و نتیجه قابل قبولی حاصل نگردد، مشتری حق خواهد داشت جهت ادامه پیگیری موضوع به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی کشور مراجعه نماید. این شورا به عنوان مرجع تخصصی و بیطرف، پس از بررسی مستندات و شواهد ارائه شده از طرفین، اقدام به ارزیابی دقیق موضوع خواهد کرد و رای نهایی خود را اعلام خواهد نمود.
مشتری و شرکت سان نت متعهد میشوند که نظر و رأی شورای انتظامی سازمان نظام صنفی را به عنوان یک حکم قطعی، لازمالاجرا و مرضیالطرفین تلقی نموده و بر اساس آن رفتار نمایند. همچنین، طرفین توافق میکنند که پس از صدور رأی شورای مذکور، حق طرح شکایت، اعتراض یا درخواست صدور حکم از مراجع قضایی و اداری دیگر را نداشته و موضوع اختلاف به صورت نهایی و بدون هرگونه ادعای بعدی بسته خواهد شد.
این فرآیند در راستای ایجاد فضای همکاری، احترام متقابل و حفظ حقوق هر دو طرف تنظیم شده است تا ضمن جلوگیری از تشدید اختلافات و بروز تنشهای غیرضروری، مسیر حل اختلاف با شفافیت، سرعت و عدالت طی شود.